Monday 1 October 2012

Lama tak update

Assalamualaikum ...

Lama tak update blog ni. Entri terakhir yang saya masukkan adalah bulan April. Sekarang dah bulan Oktober. Lebih kurang 6 bulan saya menyepikan diri dari dunia blog. Bukan melarikan diri atau melupakan dunia masakan. I love cooking. Dunia masakan tidak dapat dipisahkan dari saya. Saya masih memasak dan mencuba resepi-resepi baru. Masih juga mengambil photo-photo setiap masakan saya tetapi saya tidak berkesempatan untuk update dalam blog ini. Sibuk dengan kerja, masalah-masalah peribadi dan sebagainya.

Apa-apa pun saya akan cuba untuk aktif semula. Bukan untuk menarik bilangan pengunjung ke blog saya tetapi matlamat utama penubuhan blog ini adalah menyimpan semua koleksi masakan yang saya telah masak. Di mana resepi-resepi itu saya dapat dari ibu, internet, rakan-rakan dan juga dari buku-buku resepi. Oh ya, saya juga adalah pengumpul buku-buku dan majalah-majalah masakan. Mungkin satu hari nanti saya boleh tangkap photo koleksi buku-buku saya.

Saya stop sini dulu. Nak prepare untuk kelas. Sebenarnya saya di office sekarang ini. Waktu rehat sementara menunggu jam 2.30 petang.


No comments: