Sunday 16 December 2012

Choc Indugent Cake [Birthday Cham Cham]

Assalamualaikum buat pengunjug blog saya.

Hari ni bukan main penat saya, dari pagi sampai ke petang asyik dok kat dapur. Rasa dah lenguh-lenguh seluruh badan ... sakit sana sini. Walaupun keletihan, saya gagahkan juga nak siapkan entri untuk cinta hati saya Cham Cham.


Sebenarnya birthday cinta hati saya ni ialah pada 26 Disember tetapi disebabkan adik dan adik ipar saya akan pulang ke Sandakan, Sabah selama dua minggu, maka birthday party Cham Cham terpaksa diadakan awal. Bukan main seronok Cham Cham ketika memotong kek birthday dia. Asyik senyum memanjang Cham Cham.

Kek birthday Cham Cham saya yang buat. Simple saja, al-maklumlah saya ni baru belajar. Untuk Cham Cham mak long buat khas choc Indulgent kek. Moga Cham Cham suka dengan kek yang mak long buat ni. Ini saja yang termampu mak long buat khas untuk cinta hati mak long.






Inilah birthday boy. Bersemangat betul Cham Cham ketika nak potong kek. Tak sabar-sabar dia. Happy birthday Sham Alzarkasy. Moga dipanjangkan usia, murah rezeki, menjadi anak yang baik buat mak, ayah dan juga seluruh ahli keluarga. Bila besar nanti belajar pandai-pandai ya Cham Cham.


Cham Cham begitu seronok melihat lilin kek. Hmmmm sayang Cham Cham


Antara hidangan yang dihidangkan.

No comments: