Saturday 5 January 2013

Coklat Praline Buah-Buahan Campuran

Assalamualaikum ......

Hari ni hari cuti. Keluarga saya akan berkumpul hari ini. Cinta hati saya Danish, Pa dan Yaya telah pulang semalam. Cham Cham dan Riz pula akan pulang esok dari Sandakan. Hari ini saya buat coklat praline buah-buahan campuran untuk semua cinta hati saya. Kali kedua saya mencubanya. Cuba hari ini saya gunakan white coklat untuk membuat hiasan di atas coklat. Lepas tu saya letak love sebagai tanda kasih sayang saya pada mereka semua.


Ahli keluarga saya kata sedap kali ni. Lagi sedap dari yang pertama kata mereka. Mungkin saya lebihkan buah-buahan campuran untuk bahagian filling.



Gambar-gambar di bawah adalah gambar yang ditangkap dari pelbagai sudut. Saya memang gemar sangat time tangkap gambar hasil masakan saya. Rasa seronok dan mendapat kepuasan.






1 comment:

fairus said...

WOW.. BEST NII..