Sunday 17 March 2013

Kek Coklat Moist untuk Birthday Cinta Hati Saya, Muzzafar (Pa)


Kek Coklat Moist dari mak long untuk Pa ...

Happy Birthday Untuk cinta hati Saya Amir Muzzafar ...

Mak Long sayang Pa sangat-sangat
Pa dan cinta hati saya yang lain (Danish, Yaya, Cham Cham dan Riz adalah anugerah yang terindah dan paling bermakna dalam hidup saya)




Setiap kali call Pa, mesti dia tanya mak long ada buat kek tak?
Seronok sangat melihat wajahnya bila dianjurkan birthday party untuknya walaupun secara kecil-kecillan.
Cuma yang saya terkilan saya tak buat kek angry bird untuk Pa seperti permintaannya kerana kesuntukan masa.
Tapi tak apa, mak long dah gantikan kek angry bird dengan coklat oreo angry bird. Suka bebenor bebudak ni dengan angry bird. 



Tak banyak photo yang saya dapat tangkap kerana suasana agak kelam kabt sedikit. Ini wajah ceria Pa. Moga Pa menjadi anak yang baik, bijak dan soleh.


Ini dia cinta hati saya Yaya, Pa, Danish dan Cham Cham. Mak Long sayang semua!

No comments: